W tym roku postanowiliśmy z rodziną zaplanować wakacje w Polsce. Pogoda będzie niepewna, ale będzie to świetna okazja, by pokazać dzieciom jak piękny jest nasz kraj. Będziemy jechać samochodem, z czego cieszy się już mój mąż, który bardzo lubi długie trasy. W Wrocławia jest kawał drogi nad morze.

Piękny pensjonat dla turystów w Międzyzdrojach

międzyzdroje - pensjonaty dla turystówNie zdecydowaliśmy się na popularne ostatnio Mielno. Postanowiliśmy wybrać się bardziej na zachód. Celem podróży są Międzyzdroje na wyspie Wolin. Zdecydowaliśmy się na ładny pensjonat w pobliżu centrum miasta. Jeśli chodzi o Międzyzdroje – pensjonaty dla turystów znajdziemy na każdym kroku. Zdecydowaliśmy się na pensjonat przyjazny dzieciom. Jest tam niewielki plac zabaw. Posiłki również są serwowane na miejscu. Na śniadanie dzieci mogą na szczęście jeść płatki z mlekiem. W domu na śniadanie jedzą tylko to. Nasz pokój jest bardzo ładny. W Łazience panuje porządek. Mamy nawet mikrofalówkę, by można było coś podgrzać. Jest to pokój typu studio – dzieci mają oddzielną część i my również. Łóżka są bardzo wygodne i można wypocząć po całodziennym plażowaniu lub zwiedzaniu okolicy. W łazience jest wanna co nam bardzo odpowiada. Można zrobić relaksującą kąpiel po dniu pełnym wrażeń. W pokoju mamy również małą lodówkę. Trafiliśmy na piękną pogodę i lodówka bardzo się przydała do chłodzenia napojów. W recepcji pracowały bardzo pomocne panie, które doradzały nam do warto zobaczyć. Przecież nie będziemy cały urlop wylegiwać się na plaży. Któregoś dnia wypożyczyliśmy rowery i wybraliśmy się na wycieczkę po okolicy.

Z urlopu wróciliśmy wypoczęci i pełni nowej energii. Dzieci mają mnóstwo wspomnień, którymi chętnie dzielą się z pozostałymi członkami rodziny. Odkąd wróciliśmy dziadkowie słyszą tylko o naszym wyjeździe. Cieszymy się bardzo, że dzieci miały udane wakacje. Nam również udało się nieco wypocząć.