Wiele dzisiejszych gigantów z marki odzieżowej działa od pokoleń i swoje początki ma w latach trzydziestych ubiegłego wieku. Taką marką jest właśnie new era, która od samego początku działa dzięki doświadczeniu i wiedzy przekazywanej z ojca na syna. Do dziś marka jest bardzo silna i coraz bardziej się rozwija.

Silna pozycja firmy znanej z produkcji czapek

new eraDo początku lat dziewięćdziesiątych firma ta produkowała czapki dla jednej z drużyn bejsbolowych. W roku 1993 wydarzyło się coś co ukształtowało dzisiejszy wizerunek i umocniło pozycję marki new era na rynku. Po prawie sześćdziesięciu latach od powstania marka otrzymała ekskluzywną licencję na dostarczanie czapek każdej drużynie grającej w Major League Baseball dzięki czemu stała się jedynym i oficjalnym dystrybutorem nakryć głowy zawodników ligi. W raz z początkiem roku 2000 marka zaczęła powiększać swoje zasięgi. Zaczynają być otwierane pierwsze oddziały w Japonii, Europie, oraz Australii. Marka new era stara się iść zgodnie z duchem czasu i wraz z pojawieniem się portali oraz mediów społecznościowych producent zaczyna działać pod hasłem: „Fly your own flag” strategia ta ma wspierać oryginalność i indywidualność osób, które zdecydowały się na noszenie marki, tzn: oprócz w dalszym ciągu sprzedawanych czapek drużyn baseballowych, każdy może zaprojektować swój wzór lub wybrać coś z oferty lifesylowej. Wiele czapek wyprodukowanych przez firmę stały znakiem rozpoznawalnym firmy np czapka ze znaczkiem NY, kiedyś produkowana w dwóch kolorach, dziś dostępna w każdym dowolnym odcieniu.

Marka new era cały czas się rozwija i brnie jak burza. Jej bardzo dynamiczny i efektywny rozwój sprawił, że marka stała się ikoną stylu urban. Marka co roku podpisuje umowy na udział w kampanii z gwiazdami sportu, show biznesu oraz muzyki. Oferta cały czas jest powiększana.